torsdag 24 juni 2010

Humor. Eller nåt.

Vattumannen
21/1-18/2

Torsdagen handlar i första hand om romantik men nöjen kan också passa. Du är glad och utåtriktad.

______

Nu ska vi se:
Torsdag - check
Handlar - check. Mjölk, äpplen, skinka, schampo, bröd...
Romantik - joru. Om min harlequinroman får räknas.
Nöjen - jo, nöjena passade. Och passerade. Och kom i alla fall inte hit
Glad - ja, jisses, jag skrattar nästan utihjäl mig...
Utåtriktad - tja, jag är desperat efter litet sällskap. Gills det?

Jaja, man borde inte läsa horoskop. Särskilt inte i Aftonbladet. Och särskilt inte när midsommarsällskapet ringt sig sjuka. Men jag är trött på helger och helgdagskvällar. De är mycket långa ibland. Särskilt när litet Troll somnar sött vid halv nio, och resten av helgen återstår. Och när det är långt, långt, långt till nästa gång en kväll tillbringas annat än i ensamhet.



Inga kommentarer: